Packa

2009-05-03 / 18:09:17
Har just varit ute på en långpromenad runt Söråsele. Åt middag på Strandvägen och sa hejdå till Hanna innan hon åkte till flygplatsen. Önskar att hon hade kunnat stanna längre! Nu ska jag åka på Ica och köpa hårsnoddar och leggings. Måste även länka till den här underbara låten..

Här är det jag sysslat med hela eftermiddagen, min packning! Nu har jag fått ihop en bra blandning av klänningar, kjolar, jeansshorts, fina toppar och massor av randigt. Nu blir det barbent en hel vecka, har nämligen inte med mig ett enda par byxor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt fin tröja du hade på dig i fredagskväll! Den där vit-röd randiga saken :)

2009-05-03 @ 20:02:18
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: