Torsdag

2009-05-14 / 18:51:14
Jag har just provat min balklänning en extra gång. Dessutom min studentklänning, skor och mössa också. Det är mindre än en månad kvar, mer än någonsin att göra i skolan och mindre tid att göra det. Mamma har bokat resan ned till Lund nu så dit åker vi mellan 11/6-16/6 och idag har vi även anmält vårt lag till brännbollsyran. Förslaget på tema var mumier vilket jag tycker lät rätt skoj. Det är bara att plocka fram toarullarna..
___________________________________________________________

Här kommer lite mer bilder från resan..


Sanna gillade efterrätterna..

Robin var paparazzi



Golven i foajen var glashala så där kunde man knappt gå i klackar, mina flipflops blev flitigt använda, till precis allt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: