En bild säger mer än tusen ord

2009-11-09 / 20:45:19

När jag kom innanför dörren efter träningen höll Robin på att fixa med våra högtalare som nu fungerar som de ska igen. Då ska jag ta igen ett par The Hills avsnitt som jag inte kunnat se eftersom jag inte hört vad de säger. Sen ska jag ringa min syster och tala om att jag saknar henne!

Tänkte att ni skulle få ta del av några av de bilder som finns i min inspirationsmapp på vår dator. Jag älskar bilder, de säger så mycket och inspirerar, till allt möjligt.





Bildkällor: Jak&Jil & Lelove


Kommentarer
Postat av: Viikkan

Den sista bilden är ju underbar!

Jag satt faktiskt och tänkte på hon till vänster och hennes långa tjocka hår samt grymt snygga ögonbryn!

2009-11-10 @ 10:17:00
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: