Favoriter

2009-11-12 / 20:55:16

Eftersom jag skulle köra på hela spa grejen ikväll så tänkte jag att jag kunde visa er lite av mina favorit skönhetsprodukter.



Deo Dove Lime, Hårinpacknng Loreal Absolute Repair, Hollywood Fashiontape (använder jag alltid under toppar och klänningar utan axelband) Lanza saltvattenspray, Parfym Rock Princess Vera Wang, Nagellack Lovie, Hudkräm Body Shop Spa Wisdom, LDB duschkräm Silk.

Lanza Molding Cream (blå),  Aco Sun Kissed Body lotion, Aquolina dushckräm Mint och Aqoulina Pink Sugar hårparfym (rosa flaska där bak) Aco Handkräm, Depend nagellacksborttagning.

Sist men inte minst är de guldiga servetterna. De är så bra! Brun utan sol servetter från Comodynes och de ger en jättefin brun färg. Finns på Åhléns i 10 pack för ca en hundring. Det går snabbt och blir jämnt. Helt klart värt pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: