Jag är så..

2009-11-27 / 17:51:02
..jävla arg. Har tappat min mobil, någonstans. Är så arg, mest på mig själv. För jag vill ha mitt nummer, alla mina kontakter, så att alla som behöver få tag på mig får det. Mitt jobb, mina vänner, min familj. Mest är jag ledsen också för jag tycker det är så jäkla drygt att veta att någon annan kanske har den och där finns alla min privata sms, bilder, ja allt. Inte för att det är något speciellt men bara för att de är just mina! Det gör mig ledsen.

Så ni som behöver få tag på mig, ring hem till oss eller skicka ett sms på Robins mobil! Nu ska jag beställa hem ett nytt sim-kort. Hoppas jag får behålla mitt gamla nummer och sen ska jag spana på en ny mobil Det kanske var på tiden ändå!

Kommentarer
Postat av: Elaine

jävla satans människor!

2009-11-27 @ 18:12:10
Postat av: terese

jag hoppas det löser sig för dig vännen! Fan vad drygt ;/ Puss

2009-11-27 @ 19:14:56
Postat av: Matilda

Skriv till kundtjänsten -beroende på om du har telia eller halebop! Det gjorde jag när jag tappade min telefon och berätta vad som hänt - då skickade dom ett nytt kontantkort till mig med samma nummer! Fast jag förlorade alla kontakter, men det är väl sånt man får ta! :)

2009-11-27 @ 21:07:47
URL: http://matthilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Om du vet din telefons IMEI-nummer kan du spärra telefonen, alltså inte kontantkortet utan själva telefonen blir spärrad och därmed obrukbar.

Numret kan stå på papprerna du fick när du köpte mobilen!

2009-11-28 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: