Jimmy Choo för H&M

2009-11-14 / 10:39:04
Jag försökte komma in på H&M sidan när de släppte kollektionen vid 10. Men jag kom in för en liten stund sedan och det verkade vara ovanligt mycket kvar ändå. Jag hade ändå bara ställt in mitt sikte på 2 armband som jag jättegärna ville ha och som jag fastnat för ända sen jag såg bilder på kollektionen första gången. Några skor blev det inte för mig och ingen väska heller trots att jag tycker att den med nitar är supersnygg.

Här är de två armband som jag nu beställt hem, tycker att de är superfina och livar upp vilken outfit som helst. Blev det något köp för er?




De här skorna tycker jag var finast av de som är med i kollektionen..
Och här är väskan..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: