om allt möjligt..

2009-11-25 / 12:58:22

Måste passa på att börja mitt inlägg med att skriva grattis till Sofie och Morgan som förlovat sig. Blir så glad för er skull.

Idag har jag spenderat hela morgonen med att måla, så nu är det en enda oreda hemma igen. Blir så stökigt jämt när jag sätter igång med något. Fick även hjälp av mamma att sätta upp julgardiner i köket så nu ska jag bara hämta allt annat julpynt och hoppas på det bästa. Vi kommer nog ha en dator hemma igen ikväll, så det blir lite lättare för mig att blogga då..

Ska nog svänga förbi på kronan och köpa en adventsljusstake till oss. Såg dessa fina på deras blogg, som ni hittar här.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack tack Malin :) Värmer så härligt att höra! Kramar

2009-11-25 @ 19:56:13
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.comofiieo
Postat av: Sofie

Tack tack Malin :) Värmer så härligt att höra! Kramar

2009-11-25 @ 19:56:43
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: