Rock princess

2009-11-05 / 21:07:55

Är hemma från stan, utmattad! Jag hade tid klockan 13.00 hos Wow och hamnade hos en jätteduktig tjej som hette Hanna. Vi pratade lite om vad vi skulle göra och sen blev jag kvar där i 2 ½ timme. Resultatet får ni se imorgon! Går definitivt tillbaka dit igen :) Eftersom det blev så sent hann jag inte med så mycket shopping och hade inte med mig ett enda klädesplagg hem. Men det gör nog inte så mycket, min garderob är redan överfull. Lite annat smått och gott köpte jag däremot..

En ny mascara då min gamla börjar ta slut och en parfym som jag velat ha rätt länge nu. Rock Princess av Vera Wang. Den luktar massa olika blommor men mest viol. Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: