The colour of power

2009-11-03 / 18:57:46

Har precis kommit innanför dörren. Är helt slut på efter dagen! Den här veckan känns ganska skön ändå, är ledig imorgon, ska till Umeå på torsdag tillsammans med min älskade mamma och sedan jobbar jag resterande dagar och har dessutom en liten bastukväll inplanerad.

Såg precis att jag fått en kommentar på ett gammalt inlägg där någon undrade vad det var för läppstift som jag hade på mig när jag och Robin var på hotell i Övik. Det kommer från Niveas samarbete med Chantal Thomass i färgen 69 Rouge d'Amour. Så nu vet du det.

Och annars om ni är sugna på ett rött läppstift tycker jag att ni ska satsa på Make up Stores "Alarm", "China" eller "Devil" som inte någon av dem fanns när jag var sugen på att köpa ett. De verkar toppen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: