Dagens look

2009-10-12 / 17:10:37

Har precis suttit och skrattat åt min lillebrors dumma påhitt. Han är verkligen one of a kind och gör både det ena och det andra! Han råkar ut allt och utsätter sig för precis allt. Men ibland blir det så fel att det blir roligt..

Har även pratat i telefon med Sanna, vi har alltid så stora planer och oftast blir det pannkaka av dem (men någon gång ska vi väl lyckas att verkligen göra något av det som vi planerat) Men det är kul att drömmar och det är kul att vi vill samma saker. Hon är min soulmate, haha!

Okej, till det jag egentligen skulle visa/säga/skriva. Här är vad jag har på mig idag. Svart linne från H&M, blus från Vero Moda, skor från din sko och halsband från JC





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: