Lördag igen

2009-10-03 / 10:13:09
Igår så var jag hemma på strandvägen ett bra tag efter middagen. Bestämde mig till slut för att följa med Robin för att möta upp några av hans kompisar. Sedan åkte jag och Hanna och hälsade på kusin Emil, var så länge sedan jag såg honom så det var kul. Åkte vidare och stannade ett litet tag på TG, men jag bestämde mig för att köra hem och se lite på tv och vilka som kom vidare i Idol.

Idag så jobbar jag fram till klockan 18. Sen ska jag träffa ett par vänner för att äta. Vi ser vart kvällen tar mig..

Ni kommer nog tro att jag har blivit totalt galen i nitar, så är det nog också. Här är min nya t-shirt från Monki med guldnitar på axlarna. Ska nog ha den ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: