Lördagen

2009-10-25 / 10:23:37

Igår hade jag tänkt ha en lugn innekväll med chips och godis. Men det blev en rolig utekväll. Sofie kom på den fina idén att vi skulle ut. Saknade dock både min syster och Evelina! Det var skoj på förfesten där vi var ett par timmar och sedan tyckte jag att det var ovanligt mycket folk ute också. Jag och Robin ringde min älskade lillebror och åkte med honom hem ganska tidigt..

Här är vad jag hade på mig. Hade lite beslutsångest, inget att ha på mig blablabla. Så jag körde ett säkert kort, en skjorta. Ganska trist kan jag tycka nu i efterhand då även mina skor blev utbytta pågrund av skoskav till lågskor. Men det var skönt att dansa i iaf..

Skjorta Lindex, nitbälte Pieces, Leggings Åhléns, Stövlar Donna girl



Kommentarer
Postat av: Hanna

saknar dig med!!

2009-10-25 @ 14:26:50
URL: http://hannaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: