Övik

2009-10-17 / 14:17:48

Nu är vi hemma från Övik efter en fin, underbar, romantisk kväll. Jag var så glad precis hela tiden för allt var så himla fint! Vi åt en trerättersmiddag på hotellet och sedan sprang vi även lite på stan både igår och idag. Kvällen slutade framför tv:n och idol i det fina hotellrummet :) Nu ska jag bara packa upp väskan och sedan jobbar jag ikväll och imorgon. Tänkte iaf visa några bilder senare mest först får ni se det som jag hade på mig.

Topp från GT, lackleggings från Rare fashion, skor från Tiamo Scorett och svart blazerkavaj (som jag även hade på studenten) från Ichi som jag lånat av min syster.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Shiiit va fin du va!! :)

2009-10-17 @ 14:43:45
URL: http://hannaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: