Showroom

2009-10-13 / 12:05:36
Idag är en bra dag. Jag är taggad, på livet och allt vad det innebär. Den här veckan är den perfekta blandningen mellan vänner, jobb och roliga påhitt. Läste dessutom en text som fick mig att inse ett och annat. Ord har så stort inflytande på mig.

Tänkte visa er vad jag sysslade med igår. Eftersom det aldrig har blivit av att jag köpt en klädstång som jag velat ha så länge så tänkte jag att jag iaf kunde ställa fram några par skor och ett par toppar tills jag har klädstången från IKEA här hemma. Jag tycker det blev fint och det kanske låter helt sjukt men jag älskar att se alla mina kläder, skor, sjalar, bälten. Helst av allt skulle jag vilja ställa upp garderoben på vid gavel, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: