Where to go?

2009-10-19 / 15:49:03
Ikväll står träning på schemat igen. Det behövs verkligen för att tygla min nervositet. Imorgon ska jag på en ny jobbgrej, mitt nya äventyr som sagt. Det kommer nog att gå jättebra men jag är som vanligt en stressad själ.

Nog om det. Tänkte boka en klipptid i Umeå några dagar in i November men jag är lite förvirrad. Min vanliga frisör har slutat på salongen som jag brukar gå på och är ute och reser så jag måste våga mig på att gå någon annanstans. Men vart? Jag funderar på Wow som ligger vid Åhléns eller kanske Clip shop. Hm..


Kommentarer
Postat av: Emma

Gå på wow (där paula jobbar, visst heter det så?) dom är jätteduktiga där. Var till en tjej där och klippte mig och blev supernöjd så do it :)

2009-10-19 @ 20:22:15
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller med Emma! WOW (och WISH) är de två absolut bästa salongerna i Umeå, åtminstone i mitt tycke.

Hoppas det blir ett klipp ;)

Kram!

2009-10-20 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: