BBQ

2009-09-06 / 10:01:18
Igår var vi som sagt i Vilhelmina på BBQ. Vi blev tillslut 4 bilar som åkte istället för två, men det är ju bara kul.Evelina körde vår bil, så vi var tjejbilen och pojkarna åkte de andra bilarna. Hade en riktigt trevlig kväll, dansade verkligen tills fötterna värkte till "Riff Raff Ruff" och så åt jag grillspett och potatissallad på hotellet, det var grymt gott. Fick till och med upp Robin på dansgolvet, det är inget som händer varje dag. Jag var så himla nöjd då han varit så envis hela kvällen, haha!

Vi åkte hem när det stängde och jag somnade direkt, var så himla slut på. För min del blev det en väldigt lugn kväll eftersom jag jobbar idag mellan 10-18. Så bilderna kommer ikväll istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: