Tisdag

2009-09-29 / 12:06:38

Hade inte ställt klockan imorse och det var underbart att vakna av solen. Jag hade nästan glömt hur skönt det är att vakna upp av sig själv. Har ännu en ledig dag idag eftersom jag bara jobbar några timmar på önsdag och i helgen denna vecka! Därför ska jag och Hanna åka till Umeå på torsdag också. Jag ska se om bootsen från Bianco finns kvar i min storlek, men jag ska inte hoppas på för mycket eftersom jag vanligtvis har så otur med sånt där.

Ska även kolla efter några höstiga nagellack. Var inne på Carolines blogg och blev otroligt inspirerad. Hon har ett silvrigt nagellack från Chanel. Det var verkligen supersnyggt..


Kommentarer
Postat av: jenny

åh snälla malinken kan du inte ta med dig dunken då? :D jag måste betala en ny om den inte kommer tillbaka snart (A) haha! du kan ju lämnna den hos mellan eller till peter på skolan. =) och saknar dig!! Har du skaffat skype?

2009-09-29 @ 18:45:16
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: