Hemma igen

2009-09-03 / 18:46:31
Nu är jag hemma igen efter två väldigt händelserika dagar. Jag har så mycket att ta in efter allt nytt jag fått lära mig på kursen som vi gick, vi gjorde praktiska övningar och massor med teori! Efter allt var klart för dagen så åkte alla assistenter och åt middag på Great Eastern. Hur gott som helst! Jag passade på att smita iväg och möta upp Jenny och Elin. Vi gick och fikade, sedan gick vi och såg bio, Public Enemy med Johnny Depp. När klockan närmade sig midnatt så promenerade vi till Carlshöjd och somnade allihopa på Elins rum.

Idag innan jag åkte tillbaka så fick jag säga hejdå till Elin också. Hon åker till Valencia på Lördag, på obestämd tid. Jag vet att allt kommer gå super för henne, just för att hon är den hon är. Jag kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Malin, det värmer! Vi kommer att höras mkt och hålla varandra uppdaterade vad som händer medans jag är borta! Ska försöka höra av mig innan jag far ! Kram

2009-09-04 @ 15:54:12
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: