Lugnt och stilla

2009-09-25 / 22:09:25

Ikväll har jag ätit middag på Strandvägen. Hemgjord pizza vilket är supergott. Skjutsade kära lilla lillebror till hockeyträningen och träffade Sanna. Sedan såg vi på Idol och åt massa godis. Jag, Robin, Hanna, Terese och pappa såklart. Innan jag går och sover måste jag försöka se om någon som kan köpa de skorna jag vill ha på Bianco. Jag ångrar så att jag inte köpte dem!

Jag saknar varma sommarkvällar. Jag saknar att ligga och prata hela natten med Jenny och Elin. Jag saknar Jennys fyllesnack. Jag saknar att springa till Corona i för höga klackar. Jag saknar de små stunderna innan studenten.




Kommentarer
Postat av: Anonym

..

2009-09-26 @ 10:35:30
Postat av: Putte

du är inte ensam om att sakna de stunderna ska du veta. man skulle ha njutit mer! saknar dig! :)

2009-09-27 @ 19:57:14
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: