Sunday

2009-09-20 / 10:26:43
Vilken dag det var igår. Den innehöll massvis med känslor, en riktig berg och dalbana! Vi var hemma från Sundsvall vid klockan 20. Jag köpte skor, en topp, ett halsband, bodybutter, och en halsduk som man bara trär över huvudet. Klänningen med markerade axlar på Gina Tricot köpte jag inte då den inte motsvarade mina förväntningar och pärlorna eller "knapparna" på axlarna höll på att ramla lös på många av dem.

Och sedan när jag kom hem så hade vi roliga planer, vi skulle fira Evelina som fyller 20 på måndag. Det gjorde vi i Gafsele, det är lite av en tradition nu tycker jag. Bilderna från det lägger jag ut när jag slutar jobba för dagen :)

Här är skorna som jag köpte, kände mig verkligen i behov av ett par platta höst och vinterskor, jag kan ju inte gå i klackar varje dag! Det är snörning där bak och jag ääälskar dom..


De här skorna provade jag också, tänkte köpa dem längre fram för jag vill verkligen ha dem!

Kommentarer
Postat av: Putte

Hej malin! hoppas att du har det bra! När jag läser din blogg saknar jag dig och längtar tillbaka till östra och allt kul dujag och jenny gjorde! saknar även att bara kunna slänga sig ner i soffan (vi har ingen soffa) en tråkig höstkväll och se på idol. Har inte kommit till det stadiet än att jag kan känna mig så avslappnad.! kom och hälsa på migsnart!

2009-09-20 @ 13:00:42
URL: http://fyrakronor.blogg.se/
Postat av: Putte

Malin! skrev just enkommentar men jag tror inte att den kom fram, så jag skriver en till! jag saknar dig och vill ha updates om ditt liv! skriv gärna ett mail någon gågn på face om du har tiid :D kramar och kom hit snart!!

2009-09-20 @ 13:02:37
URL: http://fyrakronor.blogg.se/
Postat av: Viikkan

dom sista skorna va skitsnyga! var hittade du dom?

2009-09-21 @ 20:56:06
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: