My favorite song

2009-09-04 / 23:01:40
Vår nya dator har strejkat ikväll. Konstigt eftersom den är just ny. Men nu fungerar den som vanligt igen, också det är väldigt konstigt. Jag trodde att den hade totalkraschat efter endast en vecka. Vi stöter som sagt bort all elektronik, teknik, prylar. Whatever.

Jag har spenderat de senaste 15 minuterna med att prova två olika outfits för imorgon. En består av svart kjol med hög midja, oversize linne till, långt silvrigt halsband, skoletter och nitar. Den andra leggings, tight svart topp och höstig blus med höga gladiatorsandaler. Jag kan inte bestämma mig. Kanske tar kjolen ändå? Det är trots allt en av de sista helgerna man faktiskt kan gå barbent. Robin nickar bara och säger att allt är bra. Vilka problem jag har...

Ska strax krypa ned i sängen. Älskar stunden som man har tillsammans just innan man somnar. Då orden inte tar slut. Då man somnar med känslan att man kommit varandra ännu lite närmare.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har samma problem med käder :p och jag får oxå höra att allt ser bra ut, haha.

2009-09-05 @ 10:49:33
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: