Don't worry

2010-04-15 / 17:16:57

Klev upp strax innan sju imorse, åt frukost framför Vakna med the voice och åkte sedan till jobbet där jag varit hela dagen.

Efter jobbet har jag varit ute och joggat med pappa och nu är det lite stressigt med mat och så innan konditionpumpen som börjar klockan 18. Känns lite jobbigt just nu och dessutom är jag nervös för imorgon så jag kommer nog sova väldigt oroligt inatt. Det är verkligen en av mina sämsta egenskaper. Jag oroar mig för allt, vad som kan gå fel, tänk om något händer och blahablaa. Otroligt tröttsamt och den dagen jag får barn kommer jag bli världens hönsmamma.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad händer imorgon Malin? :)

Vi skulle ha tagit en promenad till helgen. Är du ledig? :)

Puss

2010-04-15 @ 22:56:05
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: