Inredningsfunderingar

2010-04-16 / 14:04:45

Jag sitter just nu och bara väntar tills jobbet börjar klockan 15. När jag slutar ikväll ska jag bara ta det lungt eftersom jag jobbar hela helgen. Har blivit mycket helger på sistone så nästa helg när jag är ledig åker vi till stugan i Råndalen. Det ska bli riktigt skönt.  

Just nu har jag lite inredningsfunderingar. Vill ha en överkast då jag tycker det är mycket finare än utan. Tänkte mig något som på bilden men sedan när jag hittade det ceriserosa överkastet från H&M tänkte jag att jag kunde göra tvärtom. Cerise överkast och beigea och vita kuddar. Tror ni att det kan fungera?




Kommentarer
Postat av: Elaine - foto och musik

Hej!

Nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna en personlig bloggdesign, designad av mig! Kika in hos mig för att se hur du ska göra för att tävla :)

Må så gott!

2010-04-16 @ 14:44:33
URL: http://capricore.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okeej! Va synd!

Jag jobbar ju till halv åtta varje kväll men efter det så :) Det är ju ljust länge nu så det borde ju inte vara några problem :)



Kram

2010-04-17 @ 11:36:39
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: