Lindex

2010-04-20 / 11:14:18


Bild: Karolin87.blogg.se

Jag måste nog gå in på Lindex nästa gång jag är i stan och köpa en sån här korsett. Så fin i sommar till en kjol med hög midja eller ett par jeans. Fanns även i svart men jag gillar nog den vita bättre!

Idag är jag ledig så mamma ska strax hämta upp mig. Vi ska ut på en liten promenad och sen blir det lunch hemma hos henne. Omelett tror jag att vi skulle äta, det låter gott och jag är redan lite hungrig. Ska även försöka ta vara på solen som skiner idag, superhärligt. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Pallan

Ja verkligen.



Va kul! :)

2010-04-20 @ 14:46:58
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där är ingen korsett.

2011-11-15 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: