Days that mess me up

2010-04-19 / 23:51:22


Jag körde intervallträning i 30 minuter idag. Blev så trött att jag sjönk ihop på mattan här hemma och bara låg där och försökte få luft. För så trött var jag. Jag ringde min pojkvän. Pratade om tårta till födelsedagen som närmar sig och om vår nya diskmaskin, såna där små saker som får mig att älska att vara sambo.

Kände för att göra något annorlunda för att jag är så trött på att bara titta på. Att inte göra något fastän jag vill. Jag vill inte spendera mina lediga dagar utan att få något vettigt gjort. Jag vill få saker och ting att hända, träffa nya människor eller måla vår mur ovanför den gamla vedspisen Men sanningen är att jag inte orkar, inte just nu. Fan vad jag hatar att tappa all energi, till allt. För jag blir så ibland. Jag minns speciellt en sån period i mitt liv då jag inte ringde till någon för jag ville inte prata och jag som älskar mode struntade i vad jag hade på mig i flera månader för just då kunde jag inte bry mig mindre. Jag hatade det och därför hatar jag att tappa orken. Jag gillar inte den jag blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: