Hej då

2010-08-26 / 10:09:32

Måste bara säga, innan jag åker hur mitt hjärta är alldeles fyllt av tacksamhet och kärlek. Nästan så det svämmar över lite. Jag fick ett paket i min brevlåda igår. Där låg en tavla där Sanna hade fixat ihop ett kollage till mig. "Det kan du titta på när det blir jobbigt". För såklart kommer det vara jobbigt också. Hemma är ju där mitt hjärta är. Och just nu är mitt hjärta här. Mitt hjärta och varenda del av min kropp är här. Jag älskar henne för att hon vet att jag kommer behöva något som påminner mig. Jag vet att hon vet för ibland är hon lite som min själsfrände, hon läser mina tankar och avslutar mina meningar. Det är jag tacksam för.

Jag älskar er alla. Ni ger mig lite mer styrka. Tack för alla kramar och fina ord på vägen. Jag är otroligt lyckligt lottad som har er.


Kommentarer
Postat av: Christina

fina ord :)

2010-08-26 @ 15:14:54
URL: http://ljudetavjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: