Hej sundsvall

2010-08-15 / 16:34:53


Den här klädställningen ska jag köpa till min nya lägenhet då vi ska på Ikea imorgon. Kommer passa finfint med alla mina andra saker.  

Idag jobbar jag fram till klockan 18. Jag och Peter har varit ute i solen hela dagen, suttit på en brygga, solat och fikat. Skönt! När jag slutar blir det middag hos mamma och sen måste jag lasta alla saker ikväll. Imorgon får jag nycklarna till min nya alldeles egna lägenhet på 22 kvm. Det kommer vara litet och trångt såklart, om man jämför med vad jag är van med. Men jag har så många planer på hur det kommer bli så i mitt huvud ser allt redan toppenbra ut, haha.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ok, tack så jätte mycket för tipset! Och lycka till med flytten Malin. Allt kommer gå jätte bra! :)

2010-08-16 @ 10:28:37
URL: http://matthilda.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det kommer gå så bra vännen!! :):)

2010-08-16 @ 16:11:30
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: