Ny energi

2010-08-08 / 21:38:40


Jag är hemma från Stockholm nu, och resten av min långa resa. Har åkt bil i sammanlagt 300 mil på en vecka och det känns i kroppen. Jag har fått ladda batterierna lite. Men har hunnit med Malmö, Köpenhamn och Stockholm. Det är inte så illa. All energi jag har kvar kommer nog att behövas till veckan.

Jag ska jobba mina sista 5 dagar på mitt jobb, sen ska jag hinna flyttpacka också. Allt jag äger ska ned i små lådor, igen. Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till..


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh men äru snyggast eller? =) Tagga tisdag och jag håller alla tummar för fint väder så att vi kan ligga i parken hela dagen! puss

2010-08-09 @ 01:40:38
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: