Södermalm

2010-08-06 / 12:27:57
Jag ligger på ett hotellrum på södermalm i stockholm. Jag och pappa åkte runt i evigheter innan vi hittade hit. Vi klev upp klockan halv 5 imorse för att vara här till klockan 12. Hotellet är jättefint, över förväntan faktiskt. Min kropp vill sova, är så otroligt trött. Men vädret är underbart och det är ett måste att gå ut en stund. Det behövs nog, har huvudet fullt av tankar. Blir så trött på när människor pratar om mitt liv som att de vet mer om det än vad jag gör. Ha en fin helg så hörs vi när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååh, jag vill också vara på hotell på södermalm!!!!!! Puss

2010-08-06 @ 17:38:22
Postat av: Ann

Vilken härlig resa du verkar ha haft. Skönt att komma bort ett tag. :) Är det flytten till Sundsvall som känns jobbig för dig? Hoppas det löser sig, och behöver du någon som inte dömer eller försöker säga vad som är bäst för dig så kan du alltid ringa eller mejla eller vad helst du känner för. :) Vore kul att ses, men jag förstår att det kan vara riktigt fullt upp, så jag kanske får ta en tripp till Sundsvall någon gång framöver. :) Ta hand om dig!

2010-08-08 @ 21:21:19
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: