Go big or go home

2010-12-16 / 10:17:54


Det här halsbandet ska jag bära på juldagen. Hade tänkt ha en enkel one shoulder klänning så halsbandet passar bra till. Tycker det är superfint! Maffigt och silver, precis som jag ville ha det.

Vi blev 9 stycken tjejer på middagen igår. Vi satt i 4 timmar och pratade, tiden bara flög iväg. Idag är jag uppe tidigt, ska laga mat, läsa och så ska jag hinna en sväng på stan också. Imorgon har vi julbord med klassen, det ser jag fram emot. Dessutom kommer mamma hit och bor hos mig två dagar. Så det blir julshopping och mys hela helgen.


Kommentarer
Postat av: jenny

Hahah åh ja visst är det dryygt! Dock min sista rusch nu, tenta om en dryg timma! Om du vill kan jag skicka världens bästa sammanfattning? ;)



Ja absolut! När planerar du att vara i umeå? En lååååång fika behövs! :) Puss

2010-12-17 @ 07:17:44
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: