- 31

2010-02-23 / 11:06:49
När jag vaknade imorse var det 38 minus ute. Som tur är har det blivit lite varmare men det här är verkligen den värsta vintern jag har varit med om. Det är så jäkla kallt. Nu längtar jag galet mycket till Grekland, är verkligen synd att det är så länge kvar tills dess.


Mina planer på att gå en långpromenad känns inte så lockande längre. Så jag tror jag spenderar den här dagen med att elda i kaminen och storstäda. Det behövs nog, vi har massor med disk eftersom vår diskmaskin gått sönder.


Kommentarer
Postat av: jenny

just därför du borde komma hit i april! :D :D pratade med elin och hennes föräldrar skulle typ komma till henne just en vecka de där datumen, men vi måste försöka lösa det! har du kollat med ditt jobb`? =) PUSS saknar dig!

2010-02-24 @ 00:48:20
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: