Kanske världens värsta..

2010-02-18 / 15:38:24
..slut på eftermiddagen. Jag sitter här och är livrädd! Känner mig samtidigt så jäkla löjlig men jag rår inte för det. Åkte till Timra efter jobbet och hjälpte pappa ta kort på ett hus som jag lovade att skicka till en av deras kunder. När jag sitter här i vardagsrummet och lägger in dem på dator så ser jag något i ögonvrån. När jag tittar dit är det en liten MUS (!!!) som kryper omkring på golvet. Jag flög upp ur soffan och min första spontana reaktion var att börja stortjuta. Jag vill inte ha en mus som kryper omkring här hemma. Ringde till Robin i panik och han kan ju inte komma hem förns efter 4 då han slutat. Nu sitter jag här och är livrädd för att den ska dyka upp igen. Får rysningar när jag tänker på att den är här någonstans. Tur att den är lika rädd för mig..

Kommentarer
Postat av: Emma V

Usch! Jag förstår din rädsla, skulle bli lika rädd. Inte kul med möss i hus! Men sånt som händer i äldre hus, hoppas Robin kom hem och tog bort den. Det är sånt man har killar till!!

2010-02-18 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: