Life

2010-02-03 / 20:59:05



Är så otroligt less på min tillvaro just nu. Känns som att allt går för mycket på rutin, som att jag måste ta chansen snart att göra något av mina drömmar för här vill jag inte vara speciellt länge till. Har insett att jag har så otroligt många människor att falla tillbaka på om saker går åt helvete. Ett så otroligt starkt stöd om livet trots allt väljer att trycka ned mig. Hur underbart är inte det att veta att jag aldrig är ensam.

Kvällen har varit trevlig då jag simmat med mamma, varit på möte med jobbet och lämnat min lillebrors födelsedagspresent i efterskott. Just nu är jag helt utmattad, men det är en så härlig känsla. Ska kolla på flyg till Spanien också, men Jenny och Elin. Ska vi ses i Valencia eller Palma. Jag förstår ingenting!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: