Måndag

2010-02-01 / 17:30:01

När jag vaknade innan jobbet imorse hade vi 9 grader inomhus. Just nu sitter jag med mössa och massvis med kläder. Har iallafall jobbat mellan 8-16 idag och varit på riktigt bra humör tills nu då allt vände. Hatar hur livet vänder allt upp och ned ibland. Känns lite som att jag vetat så länge vad som skulle kunna hända och kanske trodde jag att jag var förberedd. Men ändå svider det i hjärtat nu när allt är svart på vitt och jag kan inte hjälpa att jag trots allt blir ledsen.

Vet att bloggen går lite på sparlåga, men sista tiden har varit så stressig. Lovar att jag visar några bilder senare och självklart mina nya kläder och annat som jag shoppat. Tills dess får ni lyssna på den låter som jag spelar på repeat just nu. Brick by boring brick med Paramore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: