Underbara vänner

2010-02-07 / 11:33:03
Igår såg jag på när Robin och hans lag spelade hockey. Tyvärr förlorade det och hela jag var som en ispinne när jag åkte hem.

Tog en väldigt lång dusch för att tina upp och sen så ringde Robin och sa att de skulle hämta upp mig här hemma och jag skulle vara klar om tio minuter. Än fast jag haft det på känn att det varit en överraskning på gång så blev jag ändå väldigt glad när mina vänner hade fixat så vi åt middag tillsammans och sedan en helkväll med bastu, bad och massa gott att äta. Det visade sig också att de planerat att fira min 20:års dag varje helg sedan dess, men att jag hade antingen jobbat eller varit borta.

Jag får se om Terese lägger upp några bilder sen får jag sno några av henne :) Är så glad att jag har er, att ni alltid visar att ni bryr er om mig, fixar saker för min skull och för att göra mig glad och bara finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: