Bed head

2010-01-08 / 17:28:32
Vi har bakat pizza ikväll och bjudit fredrik.  När de åker iväg och tittar på hockey så ska jag ha lite egentid här hemma med en tjejfilm. Typ Sex and the city. Längtar massor till nästa film kommer i maj. Kanske kommer Terese förbi här sen också. Imorgon så jobbar jag hela dagen och så måste jag köpa nytt schampoo och balsam + ny mineralfoundation. Men blir nog så att jag får beställa då jag behöver det nu och det är ett tag kvar tills jag ska till stan. Tror att det blir dess produkter från Bed Head och Lanza och smink från Lily Lolo..
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Malinken vilken toppenidé! :D ska ringa och snacka med elin! måste dock kolla när de har påsklov osv här, för under den veckan jobbar jag en massa massa ;S meeen ska kika :D :D skulle vara hur kung som helst ju!!!

2010-01-09 @ 13:22:01
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: