Chicys Outlet

2010-01-11 / 11:46:34
Måndag igen och jag är hemma på lunch. Gott ska det bli för jag är vrålhungrig. Den här veckan ska jag försöka avsluta mitt alldeles för långa jullov. Måste börja träna igen, känns ännu lite roligare för att jag fått en supersnygg träningsväska från Nike och dessutom en fin baddräkt från Adidas i julklapp. Nu har jag inga ursäkter att inte åka och simma. Dessutom kanske jag ska försöka lite mer med bloggen igen då den har legat lite på sparlåga. Så kanske hinner jag med en dagens idag, kan ju vara kul med lite bilder :)

Sist men inte minst måste jag tipsa er om Chicys outlet som började igår. Allt ska bort, till väldigt bra priser. Här är några av mina favoriter. Enkla plagg som passar i basgarderoben. Skjortan skulle vara fin till shorts i sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: