Diane von furstenberg

2010-01-23 / 15:19:41
Idag har jag och mamma försökt oss på en biltur till affären själva. Lokalsinnet är inte vad det borde vara. Men vi tog oss både dit och hem igen. Jag ser fram emot ikväll jättemycket, vi ska åka till Malmö och se Avatar i 3D. Tror det är riktigt coolt och dessutom har jag bara läst bra om filmen. Vi ser väl! Först ska vi göra middag, fläskfile och potatisgratäng med tomatsallad. Så gott det ska bli. Muffins gör oss sällskap också. Tror att det kommer göra lite ont i hjärtat när jag ska åka ifrån honom. Har verkligen fastnat för denna fina, underbara och gulliga hund.

På Måndag ska vi på en liten shoppingtur till Nova Lund, älskar det köpcentret då de har väldigt många bra affärer. Bland annat topshop och scorett. De här skorna från Diane von Furstenberg var superfina. Tror jag ska satsa på ett par i denna färg till våren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: