Victorias secret

2010-01-05 / 21:01:09

Himlarns vad kallt det är ute. Jag vill helst inte gå ut mer idag. Robin skulle åka och köpa lite godsaker efter hans träning och så bad jag honom köpa ELLE till mig. Jag känner på mig att jag snart kommer få ett förvirrat samtal. Som alltid när man ber killar köpa tjejiga saker. Till nyår köpte Jimmy Å strumpbyxor till mig eftersom jag glömt mina fina med mönster hemma. Det slutade med att jag fick två olika och ett mms med texten "blev det rätt?". Dessutom så skrattade han sådär nervöst när jag ringde och frågade honom. Haha!

Jag hade gjort ett kollage för ett tag sedan som jag glömt att lägga upp. Med massa olika produkter från Victorias Secret. Skulle vilja ha allt, mest för att jag alltid fastnar för fina flaskor och burkar. Snacka om att jag är lätt att lura! Dock tror jag att dessa även är bra och luktar gott, vilken ju är det viktigaste egentligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: