Kvällen

2010-01-18 / 20:09:32

Vi har varit och handlat massa mat. Ska bjuda mamma, pappa, mathias och antonia på middag imorgon. Blir kött, barbequesås och klyftpotatis med rödlök och morötter. Supergott! Sen har jag köpt ingredienser till tårtan jag tänkt göra. Jag improviserar lite och hoppas på det bästa. Men vad kan egentligen gå fel när man köpt färdig tårtbotten?

Städade som sagt idag, är så kul när man hittar något man glömt bort att man hade i någon låda nånstans. Denna gång var det våra undervattensbilder från Egypten. Vattnet är så otroligt blått och vi ser så roliga ut i våra snorklar. Att jag dessutom får hålla i min bikinitopp på alla bilder gör att jag ser jätteful ut, haha..



Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis på födelsedagen Malin!

Hoppas att du får en underbar dag och ett fantastiskt år som 20 åring.



Kram!

Petra

2010-01-19 @ 02:29:14
URL: http://petrap.blogg.se/
Postat av: Evvy

Grattis Malin!

Ha en underbar dag! Kramar Evvy & Danne

2010-01-19 @ 09:16:24
URL: http://warplakeevvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: