Pink fever

2010-01-28 / 17:19:31

Halv sex börjar jag jobba så jag är lite stressad just nu. Men som vanligt har jag såklart alltid tid att sitta en stund vid datorn ändå, haha. Dagen har jag spenderat mestdels för mig själv här hemma efter jag slutat men var och åt lunch hos mormor och en sväng på kronan. Skönt att jag också har ringt alla viktiga samtal som jag gruvat mig för och som var anledningen till att jag vaknade sex imorse och var jäkligt nervös och orolig.

Jag gjorde ett litet kollage till er. I skönhetsväg älskar jag allt som är rosa, alla burkar, flaskor och såklart är ett rosa innehåll också kul.


Highlighter Smashbox, Nagellack H&M, Mocktail Nordstroms, Rouge Nars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: