Umeå imorgon

2010-07-08 / 19:08:00



Mamma hade gjort världens godaste köttfärspaj när jag kom från jobbet. Så vi åt tillsammans och sen åkte jag ut till huset och packade världens väska med kläder och massa annat som jag behöver. Åker ju till Umeå imorgon och ska umgås med mina favoriter som jag inte sett på 9 månader. På lördag åker jag hem igen och börjar sedan jobba klockan 18. Min fjärde jobbhelg i sträck. Men otroligt nog, för första gången på flera år är jag ledig marknadshelgen. Jobbar fredagen och är sedan ledig till tisdagen. Hur gick det till egentligen? Jag tror jag kommer ha en riktigt rolig marknad.

Ska även spela fotboll på marknadscupen tillsammans med tjejlaget, så jag måste leta reda på mina benskydd och skor. Spännande att se hur det kommer gå med tanke på hur många år sen det var sen sist jag spelade, haha!


Kommentarer
Postat av: Putte

jag ser ju galen ut.. suck.. hah

uppdatera med bilder från i helgeeen! :D

kyss

2010-07-12 @ 00:15:16
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: