Aussie

2010-03-11 / 17:24:52

Jag har precis kommit hem och är hur trött som helst. Har varit full fart hela dagen och jobbigt att köra hem i slask och regn. Är nöjd med dagen i varje fall. Toppade håret och la både ljusa och lite mörkare slingor och det behövdes då jag inte gjort slingor på fyra månader utan bara färgat utväxten. Shoppade lite för mina presentkort och ni får se det senare! Nu ska jag iväg och träna.

Här är en produkt som jag fick med mig idag, har läst så otroligt mycket bra om den så jag var tvungen att köpa den och nu får jag se till att testa den så fort som möjligt!


Kommentarer
Postat av: jenny

haha men va är det sant! jag som var helt säker på att jag skrivit en kommentar här... haha :D Men iallafall, jag kommer inte kunna ändra mina lediga datum i början på april (och det är tydligen inte helt säkert att familjen åker hella :S) MEN i början på maj typ mellan 1-4 eller till 5 så är de också borta och jag är ledig. Så det skulle kunna gå också! lite varmare då med ;) Puss!

2010-03-11 @ 19:54:18
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: