Dags för..

2010-03-05 / 15:05:22
..fredagsmys, såklart! Jag och Robin har varit och solat och nu ska jag gå och duscha och tvätta håret. Så skönt det ska bli. Måste snabba mig lite för jag börjar jobba fyra och jobbar sen fram till tre inatt.

Och en sak till, jag tror jag bestämt mig för vilken kamera jag ska köpa nu. Funderade ju på en systemkamera men är rädd att jag aldrig kommer orka ta med den eftersom den är så stor. Så det blir nog en Canon Powershot G11. En digital kompaktkamera som fått väldigt bra recensioner.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Det hoppas jag verkligen =)



Du bra val gällande kameran! Har en canon1000D och ångrar mig. Den är för klumpig och stor för att ta med sig ut.. Visst det blir jätte bra bilder - man det är ju oftast när man går ut man vill ha med sig en kamera för att ta en rad bilder! Så återigen - BRA val :)



Kram

2010-03-05 @ 18:18:09
URL: http://matthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: