Fredagens

2010-03-28 / 12:17:32

Igår hade jag en väldigt rolig kväll. Jag mår oförskämt bra idag trots att det blev ett par drinkar! Tiden gick otroligt snabbt så helt plötsligt var klockan två och jag, Sanna och Liza åkte hemåt. Och nu är det sommartid, hoppas på att den efterlängtade värmen dyker upp snart. Idag packar jag min väska, åker och jobbar ett par timmar ikväll och imorgon åker vi till Borgafjäll och bli borta nästan hela veckan. Ska bli så otroligt skönt. Och som ni förstår blir det väldigt tomt här då.

En dagens har jag lyckats fota så det här hade jag på mig i fredags. Jeans och stickad tröja från H&M, skor från Din sko och ringar från Cocoo.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja.. om jag det visste.. :( hoppas imorgon men antagligen inte förrän tisdag eller onsdag. fatta hur isolerad man blir. saknar dig. puss&kram

2010-03-28 @ 21:39:51
URL: http://hannaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: