Canon

2010-05-25 / 17:19:02
Vilken spännande dag jag har haft. Ställde klockan tidigt imorse för att hinna duscha innan vi skulle upp på stan. Jag hade tid för min vaxning klockan 10 och jag var så nervös. Helt i onödan visade det sig. Det var inte alls så farligt som jag väntat mig och visst kändes det men det gick så fort så det är helt klart värt det.

Efter så gick vi en stund på stan och jag hittade en fin blommig bustier/korsett på Zara och lite annat. Men mitt helt klart bästa köp idag är min nya kamera. Har ju funderat på Canon G11 så länge men efter mycket funderande blev det en systemkamera istället.  Det ska bli roligt att lära sig hur den fungerar och förhoppningsvis ta bättre bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: