Klänningar

2010-05-11 / 10:05:38

Tisdag idag och min sista lediga dag innan jag jobbar 9 dagar i sträck. Det blir alltså en massa jobb nu framöver, men sedan är jag ledig i ungefär 2 veckor. Så det blir en liten minisemester och det ska bli jätteroligt. 

Här har ni en bättre bild på min långklänning och en bild på min nya blommiga klänning som också är från H&M. Gillar färgerna och modellen. Det är verkligen en riktig sommarklänning. Hur söt är den inte? Finns i butik nu och kostar 199 :-




Kommentarer
Postat av: lina

hej hej ! jag undrar om du har kvar den här klänningen ? asså jag älskar verkligen den!!! letade förra året, men det var slut överallt.. men jag undrar om du säljer den?



mejla gärna

2012-03-29 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: