Shop til you drop

2010-05-05 / 18:06:47

Det kliar lite i fingrarna att få åka och shoppa vår och sommarkläder snart. Har inte köpt ett enda sommarplagg denna vår, men innan jag åker utomlands måste jag såklart ha någon fin strandklänning och helst vill jag köpa ett par snygga tanfärgade gladiatorsandaler också.

Ett par nya solbrillor att varva med mina från Prestige skulle inte vara helt fel. Hoppas för guds skull att jag passar i dessa guldiga pilots från H&M. Hur snyggt som helst! Bilden tog jag från Frida Fahrmans blogg som ni hittar här!


Något som Frida Fahrman också har som jag är enormt avundsjuk på är hennes stora silvriga ring med turkos på från Thomas Sabo. Ska spara ihop till en egen ring därifrån, de är ju så jäkla fina. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: