Idag ser jag ut såhär

2010-05-11 / 20:40:13

Mamma har varit och hälsat på ikväll. Det var mysigt för det blir ju oftast att vi hälsar på dem och inte tvärtom. Försökte fixa några saker hennes nya telefon och så, men det gick inget vidare. Jag är inte så teknisk tråkigt nog.

Lyckades hinna med att ta en dagens idag. Tycker det är kul så jag ska försöka bättra mig lite, kanske inte just nu då det är så mycket men i sommar. Har på mig leggings och tunika med spets från H&M. Enkelt och väldigt bekvämt.




Kommentarer
Postat av: Evelina

jag handlade mig en sån där tunika igår på förmiddagen malin och då hade jag absolut ingen aning om att du hade en.. HAHA

Skit också,men sånt är livet.

Här bor jag, där borta bor du. Hoppas allt är bra! PUss

2010-05-12 @ 09:33:59
URL: http://ev3linas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: