Saknad

2010-05-06 / 15:09:27


Tanken var att jag skulle göra massa saker på min lediga dag, men det blev som bara pannkaka av allt och det mest kreativa jag har gjort är en hallonsmoothie.

Kvällen ska jag därimot försöka spendera med Robin. Vi bor tillsammans med ibland så ses vi knappt, så ikväll får vi köpa något gott att äta och sätta oss ner och prata lite. Tyvärr kommer vi inte ses så mycket mer i maj. Vi jobbar så olika tider, sedan åker jag bort och han är på Sandö i 3 veckor. Jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej :) jaaa, det är jättekul att läsa om vad du har för dig också! Mm, det är mycket plugg, men studentlivet i Uppsala går inte av för hackor. Har i och för sig blivit liiite mycket festande på senaste tiden. Tre helger i rad. Inte direkt vad jag brukar göra :p kommer hem till Åsele en vecka på måndag dock :) ska bli skönt!

KRAM!

2010-05-06 @ 20:27:05
URL: http://molinklave.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: